26 szakértő, 3626 db megválaszolt kérdés

Gyakori kérdések - Online tanácsadás

1. Milyen gyorsan kapom meg a feltett kérdésemre a választ?

Az eddigi statisztikák alapján a kérdések 90 %-át 1-7 nap alatt megválaszoltuk.
A felhasználási feltételekben maximum 10 napot jelölünk meg, mert lehetnek olyan esetek amikor a szakértőink között is vita alakulhat ki a kérdést illetően. (Köszönhető ez az "egyértelmű" jogi szabályozásnak.)
Extrém esetben előfordulhat hosszabb idő is, de akkor tájékoztatjuk a probléma jellegéről és a várható megoldásról.

2. Hány kérdést tehetek fel?

A kérdések számát nem korlátozzuk merev szabályokkal, mert az eddigi tapasztalatok alapján az előfizetőink ezzel nem éltek vissza. Tesszük ezt azért is, mert azt szeretnék, hogy tudják, bármikor fordulhatnak hozzánk, ha valós problémájuk van. Kapacitásunk korlátozottsága miatt viszont be kellett vezetnünk, hogy ugyanazon személy csak 15 nap elteltével tehet fel újabb kérdést.
Olyan kérdést viszont ne tegyen fel, amely a megválaszolt kérdések között már szerepel. Ezért arra kérjük, hogy mielőtt kérdést küldene be, keressen rá problémájára a megválaszolt kérdések között több keresési kulcsszóval vagy kifejezéssel is.

3. Beküldtem a kérdésemet, de nem kaptam rá választ. Miért?

Ez valószínűleg azért történt, mert a kérdés feltevése nem felelt meg a felhasználási feltételekben leírtaknak. Kérjük, hogy alaposan tanulmányozza át a felhasználási feltételeket és annak megfelelő kérdést küldjön be.
Ha mégis úgy érzi, hogy indokolatlan volt az elutasítás, keresse ügyfélszolgálatunkat.

4. Olvasói előfizetésem van. Szeretnék váltani egy bővebb szolgáltatásra, ahol a saját kérdéseimet is feltehetem. Kaphatok valamilyen kedvezményt?

Ha 90 napon belül vált, akkor az olvasói előfizetés díját beszámítjuk a kérdezői előfizetés díjába.

5. Csak egy kérdést szeretnék feltenni. Erre nincs egyedi ár megállapítva?

Ahhoz, hogy kérdést is feltehessen, rendelkeznie kell kérdezői előfizetéssel. Tapasztalatunk szerint, aki egyszer már igénybe vette ezt a szolgáltatásunkat, az később is rendszeresen használja. Mindezt az előfizetőink véleményei alapján állítjuk. Nagy biztonságérzetet ad számukra az a tudat, hogy van hova fordulni egy-egy probléma felmerülése esetén.
Másrészt nagyon sok hasznos információhoz, inspirációhoz juthat azáltal, hogy a mások által feltett kérdésekre adott válaszokat is azonnal megkapja email-ben.
Egyébként pedig a kérdezői előfizetés éves díja sincs annyi, mint máshol egyetlen tanácsadási óradíj…

6. Mi az a kedvezménykód, amit a regisztrációnál meg lehet adni?

Ez nem egy kötelezően kitöltendő adat. A kedvezménykód alapján tudjuk beazonosítani a kedvezményt kapó előfizetőinket.
Például:
A Könyvelői Praktikum előfizetők 50% kedvezményt kapnak, ha a tanácsadási szolgáltatást a Könyvelői Praktikummal együtt rendelik meg.
Bizonyos szakmai szervezetekkel egyedi megállapodásunk van, akik a tagjaik számára csoportosan - kedvezményes áron - fizetnek elő valamelyik szolgáltatásunkra.
A fentiek alapján kapott kedvezménykóddal regisztrálva azonnal elérhető a szolgáltatás.